Tomtenisse

Godmorgon!

Sitter här med en hand som svider och en mage som kurrar, håller på att koka lite ägg. Vaknade av att det plingade i mobilen inte bara 1 gång utan några gånger. Det var förfrågningar om jobb, så nu ska jag jobba i december hela julhelgen. 24,25,26. Det blir ju en bra sland då det är storhelg men jobbigt att inte kunna åka hem över jul. Vill ju ha jul mat! Mamma får posta ner matlådor ;D Me want julskinka. Annars får väll någon trevlig sundsvallsbo gärna bjuda. Ställ ut julgröten på bron så kommer jag ;)
Brukar alltid finnas massa gotta på arbetsplatsen också när det är dessa speciella helger så får hoppas på något riktigt bra! :D

Vad blir det idag då, kanske gym med Simon beroende på när han tänkt att vakna. Sedan vid 16 så är det dags att åka iväg och jobba kvällen. Och sedan är ju dagen å kvällen slut. Imorgon är det skola igen, det var ju faktiskt ett tag sen nu :o

Men nu blir ägg! Haaaaaj

Edit:
Satt käkade mina ägg och kom att tänka på en sak... Innan den 24,25,26 så har jag ju pluggat klart. Det innebär att jag har utbildning och att jag tjänar lite mer + att det är storhelg! Nu blev det ju lite roligare faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0