Vissa förstår inte....

Igår var det jobb och första gången på länge man klev upp 6 det resulterade till att man var grymt trött när man kom hem från jobbet. Jag somnade vid 20:30 och sov till 23:30. Sedan var man ju pigg, så gick ner på krogen och kollade läget, det är ju dock tråkigt när man är nykter :p men trevligt sällskap så. Sedan kom jag hem vid 3 och la mig och sedan upp 6 för att jobba igen. Räknades ju dock som söndag idag vilket jag inte visste så bussarna gick ju inte men blev hämtad nere på stan. Gick faktiskt riktigt bra å jobba blev trött sista timmen och när jag kom hem var jag ju sjukt trött så somnade i soffan 2 timmar. Är fortfarande trött så blir en tidig kväll tror jag så man orkar upp å jobba imorgon också.
Tror att en kille är kär i mig, kändes som det för han spana på mig hela kvällen igår och la sin hand på min nacke och klappade till lite. Jag har släppt saken men inte han så det är ju tråkigt. Ids inte nå bråk för något som inte är nåt liksom... Onödigt bara.
Bakade lite kladdkaka tidigare också och kollade på film Tom yum goong vet inte riktigt va man ska säga om den, sjukt överdrivna fighting scener. Handlar om en kille som åker till Sydney för att hitta sin elefant....... :/ Han kan sparka en "ond" person i magen och dom dör... Men han kan stå och ta sparkar i huvudet, magen, ryggen, knivhugg etc etc etc. Så den var lite väl överdriven och inte alls speciellt bra, ne hua! Inte att rekommendera skulle jag säga.

Luleå vann ju mot Färjestad också så det var ju riktigt bra, fortfarande obesegrade på hemmaplan. Vet inte va man ska hitta på nu, kolla lite tv å bara ta de lugnt kanske. Blir väll sova snart och jobba imorgon. Sen vill jag sova ut!!

Kommentarer
Postat av: josefin

Sjukt trist att vara nykter på krogen du! (;

2010-11-14 @ 00:07:48
URL: http://johosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0