Work work som Alban skulle sagt.

Vaknade av att det började plinga i mobilen och SMS började strömma in. Det var från jobbet så det blir ingen helg för mig, jobbar 7-16 fredag - söndag. Det är iofs skönt med lite OB och lite pengar. Hade ju ändå inga speciella planer för helgen så. Det jobbiga är söndag dock, hur fan tar man sig till jobbet då det inte går bussar på mogonen och inte heller kan man ta sån där taxibuss för dom kör tydligen inte dit. Hoppas det är någon som jobbar som bor åt rätt håll :) Sedan fick jag ett pass helgen efter också, söndag kväll. Får hoppas på något mer också.
Har precis diskat lite tänkte ta och dammsuga lite sen vet jag inte vad man ska hitta på, kolla TUF eller kanske spela lite xbox. Ta en dusch eftersom jag känner mig lite frusen skulle kanske va nåt.

Blogg: Robban i Sydney

Hejhej

Kommentarer
Postat av: heheh

Man kan ju alltid fråga någon snällt efter skjuts ;)

2010-11-04 @ 18:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0