Chilledill

Hallå hallå bloggen! Det var inte igår! Asså liksom typ ba sådär lite ba asså!

Igår var det skola och kom i säng på söndagen väldigt sent. Klockan var närmare 3 innan jag kom i säng. Tiden går fort när man kollar film. Tack för sällskapet Emma, skönt att få snacka av sig lite. Länge sedan vi sågs å kunde snacka om allt å inget. Så man var lite sliten på måndagen, tog en liten sovmorgon eftersom det vi går igenom på morgonen är helt meningslöst. Kom ändå i tid så jag hann snacka med min mentor så kunde tagit en lite längre sovmorgon :P Fick tillbaka läxor och så. Sedan var det dags för Etik diskussion gick fint, å sen snacka lärarn så fick vi ny läxa och veta att vi ska ha prov :/ ser inte fram emot det. Sedan lunch och efter det skulle vi köra lite matte, men blev at vi tog en genomgång sen åkte vi hem och skulle räkna.

Kom hem å tog det bara lugnt, kollade lite på läxan och gjorde lite av den. Sedan blev det en del NHL 11 lir. Så kolla på serier och mest bara lugnt. Blev lite popcorn och dricka också :) Blev ganska sent ändå när jag hade tänkt lägga mig tidigt men var ju ledig på tisdagen. Klev upp vid 10 och fika sen var det dags för pluggande.
Blir så less på psykiatrin för det är så rörande, man blir förvirrad av uppgifterna sen får man inte all info från läraren. Hon glömer dela ut papper och så. Men gjorde klart ena läxan och har lite kvar på andra som jag inte kunde göra klart. Sen blev det åka på träning, var löpning idag så vi löpte en bra jävla bit. Gick bra, men när vi började springa på asfalten så kände jag av benhinnorna efter ett tag så då saktade jag ner. Vill verkligen inte att det ska gå upp! Så var lika bra att saknar ner lite. Nu har jag kommit hem och gör lite mat, men först blir det en dusch!

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Alanseline

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2012-08-21 @ 11:22:32
URL: http://alanseline.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0