Funney

Ojsan såg att det var ett tag sedan jag skrev något.. Vad har hänt då jadu bra fråga...
Jag var upp emot Umeå och passade på att säga hejdå till kusinen eftersom han kommer man inte se på ett tag då han flyr landet såhär lagom till kylan och flyr till ett mycket varmare ställe. Får väll se hur länge han stannar där, inte allt för länge bara ;) Var riktigt kul att träffa DHG gänget och det fick mig att känna att det hade varit kul att flytta upp, man blev lite småsugen ändå. Men som sagt vi får se hur det blir med den saken efter jul.
På fredagen var vi hos Stefan skulle bara ta de lugnt och sova tidigt egentligen (jag var sinnes trött, bara sovit 3 timmar) men så blev det inte. Slutade med att vi hamnade på F!VE eller va de nu heter och det var ju helt sämst. Fy fan, dit går man inte igen. Sedan på lördagen blev det åka till Stöcke för nån avskedspartaj var mycket roligare och trevligt folk också. Kom hem vid 5 och somnade efter 6 någon gång. Men det var roligt, sliten söndag iaf. Men en mycket rolig helg, ska väll upp igen snart också tror jag säga hej till mor och far och brödraskapet. För blev ju tyvärr så mycket annat denna gången. Svårt när man vill hälsa på alla, men men.
Nu sitter man här hemma i verkligheten igen och fan det är tråkigt :P Man skulle haft massa pengar så man bara kunde göra massor med saker. Men men, ser fördjävligt ut här också, måste städa.... Men jag orkar inte, måste plugga... Men jag orkar inte. Det är mycket man måste göra som man bara måste ta tag i! Och det får jag fan lov att göra efter min träning ikväll.. Ska börja med att röja upp lite iaf grejer överallt.

Hejdå Robin, hoppas du får en sjukt bra vistelse "down there". Så ses vi åvanför Olles sen ;)



Försök till div pose               Stefan unt Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0