Halloween

Det var igår de och det blev fixa till sig lite, linserna var det knepigaste tog 20min totalt ungefär att få in. Sedan kom Rubiela och plockade upp mig så for vi å köpte pizza sen hem till henne. Och det kliade å var obehagligt i ögat och hade haft så kanske 2 timmar, det visade sig att jag hade linsen åt fel håll! Inte så bra haha, men bytte håll å det blev mycket bättre. Blev en hel del folk på förfesten 14 kanske de va? Alla utklädda och skit skoj vare!
Sedan blev det ner på Memento vi kom dit strax efter 23 och det var bara 30+ där när vi kom och bara vi som var utklädda, taggen försvann lite.. Men det stoppade inte oss, den kom snabbt upp igen då det blev karaoke och dans! Sedan kom folket, och fan va folk de kom... Tillslut var det packat till max och 90% var väll utklädda så det var riktigt roligt! Lite jobbigt för ögonen dock när man aldrig haft linser förr, å masken var precis vid ögonfransarna sedan all rök å skit luft som är där inne på det.. Så blev ju en och annan tår från ögat så sminket började rinna lite :P
När jag kom hem sen så var det ett jävla jobb att få ut linserna, gick verkligen inte.. Efter många svordommar och ögonen blev röda på riktigt så fick jag ut dom. Men kvällen var riktigt kul! Bra Halloween!

Här är en bild, men fler kommer senare när jag fått dom :P

Från när vi kör karaoke (sommartider), Från vänster; Marcus, Jag, Jonas


Kommentarer
Postat av: Edholm

Söt, syns inte alls att det är du dock :P

2010-11-01 @ 17:55:53
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0