inkhe brah

I torsdags efter träningen kom jag hem och så hörde Lina av sig å sa att jag borde följa med på bio. Kände att jag inte hade tid då jag höll på att göra mat samt inte hade duschat. Hon ringer vid 21:00 (filmen börjar 21:15) och säger att hon ska övertala mig, jag har inte hunnit in i duschen ännu men jag följer väll med. Så duschar snabbt som fan och tar mig dit. Ingen aning om vilken film vi ska se eller något. För att Lina och Rubiela hade bara gått dit och var tvugna att välja någon som började senare. Så det blev "Tusen gånger starkare" hade ingen aning om vad det var så dom berätta att det var nån typ "tjejfilm" att det var om nån som nån som kom till skolan å skulle styra upp en klass typ. Lät som värsta amerikanska highschool musical filmen. Så börjar filmen och så är den på SVENSKA. Inte nog med att det var västa USA känslan först så är det en svensk också, vafan liksom. Jaja det var väll bara att se, den var sisådär inte alls värst bra men. Märker ju att den var svensk, fanns ju inga jävla statister eller nåt. Man trodde att det bara var 1 (EN!) klass på hela skolan.... Efter det blev det åka hem, kolla en lite bättre film innan det blev sova.
Blev väldigt sent och på fredagen sov man ordentligt och sen jobba kväll. Och nu sitter man här nyss fikat, ska väll göra lite mat och sedan jobba ikväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0