klippning

13:37 är klockan då jag börjar skriva detta så denna dag lär väll bli bra då ;)
Varit ute och vandrat lite och så var jag å lämna min geriatrikbok till Kristina sedan gick jag och kollade om min frisör Fredrik hade någon tid att klippa mig och det hade han. Så fixade en tid 13:00 och sedan gick jag hem och käkade och kollade på Jalla Jalla. Sedan var det då dags för klippning, ville behålla längden så det blev bara att toppa lite och så tunna ut det såklart. Sedan klippte han mycket i nacken eftersom jag tyckte det var så jäkla långt där, så nu har man en frisyr igen lite snyggare lite sexigare. Mitt hår växer ju som jag vet inte vad, senast jag var där var 6 veckor sedan ungefär och då klippte vi väldigt mycket och redan har det vuxit ut som fan. Jävla dyrt för mig att klippa mig asså, man får snart börja raka skallen igen då vare ju iaf billigt. Men han var schysst och slängde med lite vax till mig så det var ju kanon :)
Nu sitter jag bara å väntar på att åka och jobba, 15-2130, och efter det blir det väll bara lugnt och imorgon är det jobb igen 1530-2130. Sedan har vi innebandy träning på lördag 830-10 tror jag det var. Måste ju fan testa å se om jag får på mig linserna också, annars vare ju ett dåligt köp.

Nu blire lite chilledill, tja tja

Kommentarer
Postat av: mor

ha en fin helg skräm alla...

2010-10-29 @ 07:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0