Kör i vind.

Blev sova ut lite idag som var ganska skönt, men skulle vilja ligga kvar längre. Hade skola på eftermiddagen plugga lite matte och så. Sedan for jag ner på stan för nu skulle jag hitta ett par handskar, och orkade inte leta så mycket så gick på MQ och valde bland det dom hade där. Så nu har jag handskar men ska väll köpa ett par andra handskar också som passar bättre till min andra jacka. Gick även in på Skämtsaker & Barnvagnar eller va den nu heter för att kolla på saker till Halloween. Blev lite färg en hatt och linser resten har jag ju redan så ;) mantel, handskar, mask. Frågan är ju bara om man kommer få in linserna det är ju nästa utmaning haha :P Kanske smart att testa innan så man ser om det går eller inte. Skulle hem å göra mat men det kändes för jobbigt så gick till Sibylla och köpte en kebabtallrik och sen hem å käka. Så nu sitter jag å väntar på att åka till träningen, ska dock inte vara med då jag känner mig lite krasslig å ont i halsen. Och efter träningen så ska jag väll hitta på något med Hampus tror jag, men det återstår att se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0