Människor är en lustig art...

Igår skulle ju bli en bra kväll, blev ju det på sitt sätt men ah kunde varit bättre. Blev först tvspel hos Jonas sen bestämde vi oss för att dra ut sådär spontant. Träffade Hampus ute riktigt kul länge sedan vi sågs. Sedan stötte man ihop med en uppenbarligen långsynt människa som inte verkar veta hur man släpper saker. Så fick ta emot något slag mot ansiktet.
Visste att det fanns falska människor men detta är fan sjukt, säger en sak till mig å en helt annan sak till nästa. Men men så kan det gå, första gången det händer. Hade ju förstått saken om jag gjort något dock men nu var man bara helt förvirrad istället, lite öm i käken idag men det går väll över. Nu blire duuuuuusch!

ps. ids inte skriva allt för mycket i detalj för då blire så jävla mycket text och vill inte hänga ut någon med namn här heller så jag anser det onödigt. Men om den personen skulle läsa bloggen nu ändå så skulle väll denne vara väldigt långsynt och ta illa vid av detta också. Vilket jag inte kan förstå,
LET IT GO, det var fan 1 år sedan..... Just let it go.


Träffade för övrigt Erika på Memento alltså hon från Kungar av Tylesand, hon som jag avskyr. Fick mig ett riktigt snack med henne där vi kunde reda ut en del saker :P Så nu avskyr jag inte henne lika mycket. Hon sa att dom vinklade allt vilket man kan förstå. Men men, det var en bra pratstund iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0