partey?

Jahopp, träningsvecka går som det ska. Match i helgen i sthlm, får se om man är med kanske blir en umeåtripp istället om det inte blir nå jobb, återstår att se. Jag måste även åka och storhandla för börjar bli lite tomt men vet fan inte va jag ska handla för något..... Beställe ju 2st DVD skivor "I manegen med Glenn Killing - Live på berns och på Grand" samt "Grogg" tog 1 dag innan dom kom å har kollat på alla 3 nu. Sedan fick jag ett samtal om att mitt paket hade kommit med diverse alkoholaktiga drycker. Så fick det hemkört så nu har man lite så man inte behöver köpa på ett tag.
Idag blire väll lugnt vet inte va som kommer att hända det återstår att se.

Hörde jag fest? :P


Kommentarer
Postat av: il

Det var som den .....

2010-10-15 @ 08:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0