Pizzzzzza

Idag var det skola heldag, och jag var riktigt trött. Vi hade föreläsning hela dagen så var bara lyssna, lyssna, lyssna. Man belv helt slut, och var sjukt svårt att hålla fokus uppe. Speciellt när man redan var super trött. Men plågade mig igenom dagen och kom tillslut hem, blev att lira lite NHL och sedan dra på träning. En träning som gick rätt så bra tycker jag. Sedan var det dags att åka hem och göra mat.
Kliver in genom dörren, kollar mot diskbänken ser disken och ser stekpannan att den är full med fett från burgarna jag stekte dagen innan. Jag suckar lite och går in på onlinepizza.se och beställer mig en vesuvio istället. Den kommer snart och det kommer smaka grymt gott! Sen blire väll att kolla lite film skulle jag tro innan det är dags att sova i tid KANSKE och räkna lite matte imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0