Skräddaren säger NEJ

Du blir arg för att jag inte slår tillbaka? För att jag inte vill slåss, för jag finner det omoget och jävligt onödigt. Du tror att om det skulle bli nåt så äre OM dig vi slåss. Det skulle aldrig hända, finns inte en chans att jag skulle slåss FÖR dig. Jag får hellre stryk än att ge tillbaka så du ska tro det är dig man slåss om. Nej, nej lilla du.
Vill inte ha något mer med er att göra och ni vill inte ha något med mig att göra så varför inte bara lämna varandra ifred och sluta följa efter vore ju en klok ide. Jag orkar verkligen inte mer, känns bara onödigt. Men ska ni fortsätta så är det upp till er, nu vet ni var ja står och det är redan glömt allt som har med allt att göra. Man lever bara en gång fan ha kul istället.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0