Snörlvel

Sitter här och snuvar å snuvar å hostar lite, känns som jag blivit förkyld.... Idag var det skola men var inte alls taggad på att gå. Men tog mig i kragen och vandrade dit. Det var halvjobbig dag men som tur var så var det mycket grupparbete så uppgifterna som kändes jobbiga innan man skulle till skolan blev mycket behagligare. Hade jag stannat hemma hade man fått göra dom själv så det var ju bra man gick. Så kollade vi på nån film också som inte var så bra, bara nån kort 20min film ang bemötande av utlänsk person inom vården å sånt. Sedan ner på stan och käka sushi och sen blev det inhandla lite mat och frukost etc. Blev ingen träning eftersom man mår såhär med snuva å hosta å lite halsont, och imorgon missar man också träningen då det är jobb =/ It sucks!

Igår var det iaf match mot topptippade Uppsala, bra match dock lite seg andra period men, ledning med 5-0 efter första och matchen kändes klar i slutet av 2a så ökade vi på till 6-0. Sedan var det bara vänta tills matchen var slut och den slutade 7-3 till oss, riktigt bra jobbat. Nu är det match i helgen igen på söndag, men den blir det inte å va med på eftersom man inte, snyter mig, kunnat träna.

Nu ska jag fortsätta spela lite NHL11 och sen får vi se vad som sker.... Nästa vecka är det ingen skola heller då det är någon studiedag för lärarna så lite ledighet men läxor har vi ju iofs :P

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0