Spenderat kozing

Tja tja bloggen!
Ja idag har det fan spenderats kozing, om man lägger till allt man lagt ut på idag mat, kläder, fika osv så är det över 4000 kr. Men vafan man lever ju vara en gång och man måste ju ha nya kläder också. Jag som inte brukar handla kläder så ofta får faktiskt lov att göra det ;P Dock har det blivit lite mycket byxor på senaste. Skulle egentligen bara kolla efter ett par handskar enkelt sådär. Men det blev inga handskar alls utan massa annat istället. Började med att hitta en skjorta på H&M (jag som sällan har skjorta, jag köpte en skjorta, detta är inte vanligt) blev sugen på en när jag hade lånat en av Kotchi i helgen som var mycket fin. Sedan gick jag på MQ för att kolla efter handskar, men istället hittade jag en jacka som jag testade men var osäker på den så gick vidare. Kom till Palt där jag kollade på Humör byxor och såklart hittade jag 2 par som var riktigt snygga. Slutade med att jag köpte båda för kunde inte välja bort ett av dom. Gick sedan tillbaka till MQ och testade jackan igen, Robban tyckte jag skulle slå till och efter lite snack och råd från hon & han som jobbade där så blev det att köpa den jackan också eller rock kanske man ska säga från Bläck. Sedan gick jag en snabbis på Moyo också och var ju nära på att köpa snowboardbrallor, men det blev inget av! Så istället för handskar så hitta jag en skjorta, två par jeans och en jacka att ha, och det blev inga handskar alls. Det som fattas är väll bara att man skulle behöva klippa sig lite då. Men det får bli ett senare projekt :P



Ska rensa bort lite jeans jag aldrig använder nu tror jag för har ett litet överskott på dom sakerna nu känner jag. För övrigt så har Humör jävligt mycket snygga saker. Men nu ska jag ta och göra mig lite käk och sedan bara ta det lugnt lugnt! Imorgon får det bli en pluggar dag eftersom vi började ny kurs idag (Människan Socialt och Kulturellt) så har vi fått läxor att göra, sen är jag ju lite efter med psykiatrin. Men men så kan de gå, time for food!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0