Var är de rooooliga!?

Nu har det varit mycket ett tag, blev jobba kvällar hela helgen och även igår. Så blev inte att kolla på nå innebandy heller. Matchen slutade iaf 6-5 efter förlängning till oss, dock skulle vi ha vunnit efter full tid. Igår var det skola och så ringde dom från jobbet och fråga om ja kunde jobba. Så blev först skola från 830-15 sedan jobba 16-2130. Så igår var man riktigt mör, blev dock uppe enda till klockan 6 på morgonen :O
Beställde mig 2st dvd filmer, I Manegen Med Glenn Killing - Live på Berns och Grogg. Riktiga klassiker som är hur bra som helst, var väldigt billiga också det var bara slå till :)

Ja så helgen har inte innehållit speciellt mycket, blev ju mest jobb på kvällarna å sova ut ett tag på dagen. Och igår blev det ju inte alls mycket speciellt gjort. Idag då ska jag försöka sätta mig med läxan som jag skjutit på allt för länge och nästa måndag har vi prov i Etik så måste väll plugga lite på det också men inte idag. Annars så är det innebandy ikväll och sen vet jag inte, skola imorgon.

Fan livet känns ju förbannat tråkigt, det måste fan hända något kul snart!!

Kommentarer
Postat av: mor

vålkommen i klubben vissa dagar kan suga medans andra blommar Blommar gör det mest om man kommer på det ha det fint

2010-10-14 @ 08:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0