Äntligen!!

Idag var det skola igen ny kurs, etik och livsfrågor. Får se hur det kommer gå, vid 16 ska jag till skolan för nå info ang Matte kursen. Var på bioka å kollade om mattsbok också så ska väll beställa en sån.

Men det jag såg fram mest emot hela dagen var att få ta mig till Statoil för att hämta mitt paket! Och det hade kommit, äntligen en ny telefon! Nu har min Iphone 3G 16GB gjort sitt och får lämna plats åt den nya Iphone 4 32GB, men en sak hann min gamla goda telefon göra innan den går in pension. Den tog några sista välvalda bilder att dela med sig av:





Det första jag märkte när jag tog tag i den nya telefonen var greppet. Den gamla är ju mycket skönare att hålla i, rundade kanter. Iphone 4 har en mel stelare form, kantig som... Inte runda sköna kanter. Men man vänjer väll sig. Måste ner till stan å köpa nå skydd åt den så den inte går sönder också :D

Nu ska jag sätta mig å spara allt från den gamla telefonen, bilder, kontakter, noteringar osv å föra över det till den andra. Så har det jag gör iaf, tänkte ju hinna med gymmet får se om det blir så.

Kommentarer
Postat av: Thunberg

Fick du med microSIM? det gjorde det inte när jag fick min, var tvungen att åka på Telia och fixa.

2010-09-06 @ 13:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0