Den är funnen!

Idag har det varit ganska lugnt. Var på stan med Lina och Rubiela gick runt lite samt fikade. Träffade även Jens och Angelica för första gången på väldigt länge. Var riktigt trevligt att catcha upp lite. Dags att vi börjar höras av lite mer nu när dom ska flytta hit. Så får vi styra upp lite, såg även lill flickan och riktigt söt var hon :)
Var iväg och förtidsröstade också så det blir gjort. Sen gick jag hem och fixade lite mat för att sedan åka å träna, har lite ont i knät. Imorgon är det psykiatri och jag måste göra klart läxan.... Har en fråga kvar som jag inte orkat göra, får ta och göra den imorgon.

När jag packade ut väskan jag hade med mig på min resa så längst in i den mörka väskan så hittade jag något... Jag skrev om min kära tröja som var borta förut, hitta den ingenstans. Det var den jag fann, den var där i väskan. Måste ha missat den någon gång när jag packat upp, den är ju svart så smälter som in i väskan ju sen är det ju inte så att man vänder väskan upp å ned för att packa ut den. Men den är iaf funnen :D yay! Måste även ta och rensa bort lite tshirts märkte jag nu.... När dom där nya kom så har jag ju fan en hel del....... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0