En helg...

Dags för en liten update om helgen och lite sådant.

Fredagen bjöd på lugn faktiskt, hemma å kolla film å bara chilla. Blev väll sushi om jag inte minns fel. Mycket trevligt.
Lördagen började med käk på Biteline med laget, pasta och köttfärssås. Ladda upp inför säsongens första match!
Jag skulle tyvärr inte vara med alls pga att jag missat lite och så, men lika bra var väll det då min tröja inte hade kommit. Så hade inte kunnat vara med i vilket fall. Vi har för övrigt fått mycket snygga nya tröjor med namn å allt på :) Känns lite proffsigt.
Matchen då, ja vad ska man säga vi spelade mot Hässelby, vi vann med 7-2 det såg mycket bra ut trots en lite trevande inledning. Men vi hade bollen i typ 95% av matchen och förde spelet. Så finns egentligen inte mycket å säga. Kvällen blev lugn eftersom jag skulle upp å jobba på söndagen.

Så söndag var jobb från 7-16 och var nog lite trött när jag skulle skriva på min löne lapp då jag först råkade skriva 6-2130 :P haha. Tog mig hem iaf och väl hemma blev det lugnt igen. Kollade lite film, lagade mat. Sedan var det dags att plugga..... Inte alls sugen, tog ett jävla tag innan jag började. Läxan skulle vara klar idag och jag började med den vid typ 22... Vid 21 åkte jag på ICA och köpte en kladdkaka, och det var ett smart drag för efter jag käkat lite av den så jävlar satt jag och plugga på bra. Hann klart med allt innan klockan blev 00:30. Så det funka fint.

Idag var det skola men missade första halvan av dagen då jag var hos tandläkaren. Tog lite sovmorgon sen for jag till tandläkaren och skulle laga en tand. Slutade med att dom lagade den tanden plus att dom tog bort en gammal lagning och gjorde en ny så blev där väldigt länge. Kom till skolan vid 13 och då var det dags att räkna matte. Gick helt okej. Pratade även med min mentor ang Geriatriken hade ju gjort omprov på den och trots det så fick jag VG på kursen var säker på att jag bara skulle få G men jag fick VG så är super nöjd med det! Sen tycker hon att det ser utmärkt ut i både Etik och Psykiatri som vi håller på med nu. Bara fortsätta kämpa så kommer detta sluta bra :)


Nu ska jag väll fixa lite mat och chilla en aning ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0