Fortsättningen med Telia

Ett till inlägg då... En fortsättning ang Telias smarthet...

Berättade ju tidigare hur dom hade gjort bort sig med telefonen. Men att det hade löst sig å jag skulle få en faktura med allt i en summa. Kollade internetbanken i lördags och såg att fakturan hade kommit. "Skönt" tänkte jag tills jag kollade vad priset var.... 11900kr ungefär, blev riktigt irriterad då hon jag pratat med hade sagt att det skulle landa på ungefär 7000kr. Hade frågat henne flera ggr och bett hon räkna och det hade hon gjort. Så var irriterad stora delar av helgen, men hade inte tid å ringa. Så ringde imorse och skulle snacka men då var kön så jäääävla lång. SÅ hann inte prata med dom. Ringde igen när jag slutade och kom fram till en trevlig tjej.

Jag berättade om felet och jag var helt inställd på att "nu jävlar smäller det, nu ska jag skälla ut er efter noter!!".
Hon sa "häng kvar ett tag så ska jag räkna lite"
Hon räknar och kommer tillbaka och säger, "jag tror jag vet vad felet är....... Hon som la fakturan råkade ta dubbelt för telefonen"
Och då slapp jag att klaga utan det hela löste sig och jag fick ett nytt pris som var 7000 som hon hade sagt från början. Så ingen skada skedd. Allt löste sig och nu är jag glad igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0