Luleå go go go

Har precis suttit i ett mycket långt telefonsamtal med min kära vän innan batteriet tog slut på denne, så kan de gå. Innan dess var det innebandyträning. Gick väll okej, kände mig lite tom i huvudet å fokus på annat men ändå inte. Sen gick ju bladet på klubban av så fick låna Gabbes klubba hela träningen och de var ju inte precis nån passningsklubba :P Så gick lite trevande. Men uttagen till truppen som ska ner och spela i sthlm mot Odelberg blev jag iaf. Speltid återstår att se.. Matchtröjan som var på villovägar hade blivit feltryckt och fel storlek men det skulle vara fixat. Vad ska man hitta på nu då....... Blir väll lugnt, måste ta mig en dusch, blev sugen på godis eller nåt å en rulle. Har ju iofs glass hemma... hmmm, återstår att se.

Luleå besegrade Djurgården ikväll, mycket bra gjort. Dom ångar på i toppen av elitserien. Spelar riktigt rolig hockey nu också. Fortsätter dom såhär kan det bära långt. Har för mig att dom öppnade starkt förra säsongen också innan det gick utför. Men håller det i sig nu så jävlar kommer det bli kul att följa dom i vinter.

Imorgon ska jag till tandläkaren igen eftersom hon inte han slipa klart tanden riktigt när jag var där senast. Så ska dit vid 13:10 och fixa det. Direkt efter det ska jag ta mig upp till Sport & Funktion och hämta ut ett nytt blad till klubban. 15:30 går bussen mot sthlm, vi ska först kolla på Storvreta - Falun (tror jag det var) på fredagen sen dra till hotellet och sova. Blir sen stadig frukost på lördagen innan det är dags för match, och efter den åker vi hem. Sedan på söndagen är det jobb från 7-2130. Så det är min underhållande helg...

Kommer väll någon uppdate i slutet på helgen eller så om jag hinner med det.
NU! DUSCHEN! tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0