Pääjärvi nr1

Igår var det skola, räkna lite matte. Är på diagram å vinklar å sådanna saker just nu, går väldigt bra måste jag säga. Bara kämpa på, efter skolan så åkte jag hem hade tänkt att gymma men så blev det icket.
Blev lunch med Amanda sedan så började ja plugga lite på etiken som jag tycker är väldigt klurig. Eik kom förbi och lånade toaletten (han körde upp en firmabil från sthlm till umeå och behövde ett depåstopp ;P).
När jag pluggat en del och inte hunnit klart med uppgiften (gjorde en psykiatriuppgift också) så var det dags att jobba. Gick mycket bra att jobba och efter jobbet så kände jag att jag förtjänade lite chips å dipp. Handlade det och åkte hem för att kolla film, var ju äntligen ledig dagen efter och kunde sova ut.
Blev 2 filmer först kollade jag på Centurion, var en krigsfilm som utspelade sig mellan rommare och engelsmän eller vad det nu var.. Nån engelsk "tribe" nåt... Den var ganska bra iaf, väldigt mycket slakt och blod ändå. Helt klart godkänd. Sedan var det en komedi film Cop out med Bruce Willis, stundtals väldigt rolig. Hann dock inte se sista 40min då jag somnade. Varit igång sedan 7 varje dag och nu var jag ju uppe till närmare 2 så.. Men idag fick jag ju sova ut vaknade runt 1020 och kände mig ganska pigg.
Läste lite aftonbladet, såg att Pääjärvi dominerade i sin första riktiga träningsmatch med Edmonton, 3mål 1ass när dom vann med 5-2 mot tampa. Riktigt bra gjort! Hoppas han fortsätter såhär, sveriges nya superstjärna. Hoppas verkligen att det går bra för honom då ser det bra ut för sveriges landslag :)
Efter en stunds surfande och konstaterande att många bra serier har börjat igen så blev det att åka på gymmet med Adam. Köra lite rygg och sedan basta, nu är det mat som står på meyn. Och ikväll blir det käka sushi med Amanda.
Vill även tacka henne för den otroligt sköna och välbehövliga massagen jag fick i onsdags! Tackar du.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0