Pengar flyger runt som dom ska....

Igår var det match mot svenska mästarna Storvreta, började lite dåligt då vi låg under med 5-1 eller nåt sånt efter inte allt för mycket spelat. Det var nog många som trodde det skulle rinna iväg. Men vi kämpade oss in och tillbaka i matchen som tillslut slutade 12-10 till Storvreta. Så det var en mycket bra spelad match. Kul för publiken att de blev lite mål :P Efter matchen var jag sugen på att dra ut men skulle ju jobba dagen efter så det var ju svårt. Blev sitta hemma å tråka istället. Såg på film och käka lite morötter å dipp istället. Men hade fan tråkigt. Blev sent i säng också sen upp tidigt.

Jobbade inne i centrum, gick ba fint att jobba. Känner mig riktigt trött nu bara. Har funderat på att åka och gymma men jag vet fan inte. Blev även antagen till Matte B och första lektionen är imorgon, men har ingen bok och en sån måste jag införskaffa också. Sen imorgon ska jag hämta ut min telefon också! Så som jag längtat... Beställde även 8st t-shirts från USA precis. Får se när dom kommer :)

Kommentarer
Postat av: inga

jag tycker du är jätteduktig

2010-09-06 @ 11:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0