ta sig i kragen

Igår var det faktiskt onsdag och då var det skola. Psykiatri hela dagen, var intressant pratade om läkemedel och gick igenom lite lagar. Sedan när jag kom hem blev det att käka och sen åka på Helex och träna lite snabbt innan det var dags för innebandy. Träningen gick relativt bra typ, sen åkte jag hem och så var det kolla lite TV å ta de lugnt. Sova för att orka kliva upp idag och dra till skolan igen för att plugga matte.
Går ganska bra med matten, så hoppas att man klarar allt som ska klaras så man slipper skiten.
Vid 12 åkte vi in till stan så käkade jag å Robert sushi och sen vandra runt lite.
Kom hem för ett litet tag sen och ska väll bara slappa, måste plugga lite också... Varit lite dålig på det på sistone, måste skärpa mig. Har Psykiatri och Etik att skriva om så får ta å göra det. Sen är det prov på måndag också så man måste plugga lite till det också.
Men ikväll jobbar jag 16-2130 så tänkte försöka hinna lite innan det.

Bäst å sätta igång.... strax iaf ;P hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0