You go (girl) bro!

Det är ju för jävligt..... Brorsan kommer väll ta körkort före mig ;p. Men det gör han rätt i, onödigt och vänta. Man har fan mer tid än man tror när man går gymnasiet. Vet inte hur jag ska kunna få in det just nu. Känns som en omöjlighet. Man har över 100% skola, går ju ett program (omvårdnad) och utöver det så läser jag matte. Sedan har vi läxor varje vecka samt prov då och då. Sedan träningar 5 ggr i veckan. Sen har man jobb att gå till som är relativt hög prio på eftersom man vill ha pengar. Och så vill man ju ha lite fritid där man kan hinna umgås med nån eller bara vara sig själv å slappa. Så vet fan inte hur jag ska kunna få in det där med körkort nu när det är så mycket, känner mig inte taggad på att behöva plugga ännu mer saker, men är ändå sugen på körkort.
Men just nu är det inte lätt att klämma in......

Men kör på brorsan! Sluta inte nu när du väl börjat det är de inte värt, nu äre bara köra hela vägen. Sen kan du ta bilen å komma ner å hälsa på ;)

Good Luck bro!

Kommentarer
Postat av: mor

kANSKE PRIO EFTER JUL MÅLET DU ÄR SNART I MÅL PÅ NÅGRA STEG DU ÄR FANTASTISK PUSS

2010-09-17 @ 08:21:38
Postat av: Lavransmonica

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-05-18 @ 08:47:10
URL: http://lavransmonica.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0