Forrest gump, the runner...

Nu är pengarna slut, det är ju tur att det inte är så mycket kvar av månaden och att ganska snart iaf så kommer lönen. Får leva på vatten och bröd några dagar bara...
Det nya jobbet går bara bra, svårt med rutiner och sånt då det inte finns några :P Men man får göra egna, det är ju svårt när vi inte haft något personalmöte ännu, men det kommer till veckan då kanske det blir lite bättre sen. Annars går det bara bra, trivs bra än :p
Igår var jag med Persson till Gullan och surrade och drack lite kaffe, fixade inför innebandycupen som kommer i Maj som är i sthlm, fixade ihop laget och så. Annars hade jag jobbat och inte gjort så mycket, gick hem från jobbet igen då jag inte orkade vänta på bussen.

Imorse tänkte jag testa något nytt, käkade ett ägg och drack lite vatten sen sprang jag till jobbet (ca 3km), gick helt ok. Eftersom större delen av biten bara ät uppför och vissa partin är extremt branta. Men det tog ungefär 15min att ta sig dit. Duschade, fikade och sedan vare bara jobba på... När jag slutade så snörde jag på mig skorna igen och sprang mina 3km hem igen. Så har precis kommit ut ur duschen så man ska väl börja fixa sig någon mat kanske....

Imorgon jobbar man kväll så blir lite sovmorgon, sen tror jag ganska bestämt att det blir löpning imorgon båda vägarna också. Det är bra när man har en ryggsäck och kan packa allt i den, blir inte så tungt ändå och den är lätt att springa med.



Run Forrest RUUUUN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0