Helgen

I lördags var det fotbollsmatch mot essvik och den matchen slutade 1-1, personligen gick det ganska bra ändå iaf när jag lirade back, men när jag kom in på mittfältet i mitten på andra halvlek så blev det mest förvirrat. Kan inte lira mitt mitt vet inte riktigt var man ska hålla till eller hur man ska agera. Men ytterback gick bara fint och det var roligt :) Men overall så spelade vi på tok för dåligt och 1-1 är inte alls bra! Efter matchen drog vi direkt ut till klubbhuset för lagfest. Bastu och käk och en massa surr, lite tävlingar och så. Sedan in till stan där vi skulle mötas upp på Allstars men dit vare ju inte många som kom, tur va väl det ändå för det var så jävla tråkigt där.
Det bästa på kvällen var när man fick gå å käka innan man skulle hem...

Söndag så satt jag hos Kling mest hela dagen och spelade fifa och sen på kvällen var det middag, mys och film med amanda innan det var dags för att sova.

Idag har jag inte gjort ett skit mest spelat tvspel och så blev det en sväng på gymmet och köra ben/mage. Var iväg med amanda och storhandlade lite nyss 350:- fattigare och denna månad blir att leva snålt resten, har int mycke kvar på kontot inte....

Nu blire lite mer fifa och chilla, imorgon får vi se va som sker.... Börjar ju inte jobba förrän torsdag vilket är mycket skönt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0