Jooooooooooooooooooooobbah

Idag är det torsdag en dag som snart är slut för jag hade tänkt att gå och lägga mig pga att man ska upp tidigt och jobba imorgon men även för att man jobbat hela jäkla dagen. Upp 6 för att jobba och sedan inte hemma förrän vid 20 då man slutade jobba, så det var ett monsterpass utan dess like med 12 timmar jobb. Vilket jag inte känner taggen på att utföra igen. Men det gick iaf bra.
Fick även ett samtal från chefen jag var och prata med på intervjun och ska dit på inskolning nästa vecka för att sedan börja gå på schema veckan efter och fram till augusti något sånt, kommer bli skönt att veta va man ska göra ett tag. Hoppas bara på att arbetet kommer att vara bra då jag inte jobbat så tidigare, men det är bara bita ihop och köra på om det skulle vara nåt.

Imorgon jobb 7-16 och sedan tror jag bestämt att jag hade bokat in en tid med Mr Hampus unt Elin så får väl se vad vi ska hitta på blir väl lite film, skulle inte bli förvånad om det blev några skräckisar eller så vilket brukar vara vanligt vid det umgänget.

Time to hit the bed or pillow......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0