Mest ba fotboll ser de ut som...

Vad skedde igår då, jo man spelade FIFA mest hela dagen, samt ett gympass. Sedan blev det laga middag som tog 1 timme, kyckling med ris och currysås. Mycket gott var det! Efter det blev det åka och handla relativt stort iaf, så nu har man lite mat att göra något av, lite kvarg köpte jag med så man kan bygga lite ;)
Sen på kvällen blev det åka till Kling och spela massa fifa med lite folk, trevligt och kul vare.

Kom väl hem vid 00:30 sen ba sova och än så länge idag har man inte gjort mycket heller. Kling kom förbi innan han skulle till jobbet så spelade vi lite FIFA och nu sitter jag här, kollar vilka serier som kommit, updaterat bloggen lite. Tänkte ta och kolla på någon serie/film eller så.
Mitt internet har blivit så segt och det kan ju bero på att jag har tankat ner för mycket, lite dåligt planerat och göra det i början på månaden när det är låångt kvar av den, men men.

Annars idag vet jag inte va som sker förutom fotbollsträning ikväll då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0