Rhodos!

Skrev förut att det kanske skulle ske något.... Och nu har det skett, jag åker till RHODOS på söndag till söndag!
Men det som är ännu mer skönt är att jag inte behöver betala nåt, resa dit och hem samt hotell (5 *****) all inclusive, vad mer kan man begära. Sjukt nice äre!
Åker med Patrik och Persson som jag känner, men denna resa är via innebandyförbundet så det är inte bara ner och glassa, utan det är ledarskapsutbildning osv så det är ju fullt schema från morgon till kväll men lite tid för trevligheter kan man säkerligen få ändå!
Trodde först inte det skulle vara möjligt då jag jobbar 6dar nästa vecka, försökte få tag i chefen vilket var mycket svårt och med tanke på att det verkligen är sista minuten man meddelar så hade jag inte allt för höga förhoppningar. Men ringde tidigt imorse och fick tag på en chef (orginal chefen var på semester) och det gick att lösa! Det är tur att man jobbar inom vården ibland, den branch där det är mest vikarier så det löste sig iaf.
Nu är det bara jobba fredag och lördag, åka till Gullan och grilla och ha kul på lördag och sedan så åker vi lördag natt till sthlm och söndag vid 05:55 får planet mot Rhodos.

Var en sväng på gymmet tidigare också, måste ju pumpa lite innan man åker ;P haha. Man skulle kanske egentligen sola en gång innan man åker också, måste köpa solskydd dessutom. Blir nog lugnt idag annars, har ett jäkla berg att diska nu också innan jag ska käka samt tvätta lite kläder....


Här ligger hotellet, najz ;)    * * * * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0