The day that did the other days....... ?

Igår var man ju på intervju och det gick väldigt bra tycker jag, fick bra gensvar och han var nöjd också. Den enda och den stora nackdelen är ju att det är folk som går före en. Folk som är lasade, folk som jobbat länge inom vården och väntar på en anställning. Hade man jobbat länge så hade jobbet kanske varit mitt direkt, men det visste jag ju redan innan jag sökte, men är alltit bra att söka ändå. Ska kanske få ett lite längre vik där med lite tur, man måste ju börja någonstans. Efter det så blev det gym med Adam och sedan hem för att käka innan man skulle åka iväg till Njurunda för att vara med i all-star matchen när det var avslutning för KBK föreningen. Lirade med spelare från dam och herrlaget mot ledare inom dom olika lagen i föreningen.



Läktarna var fulla, men det kunde ju ha varit mer liv på läktarna med tanke på allt folk. Redultatet skrevs till 6-1 för oss. Vi förde såklart matchen och hade kunnat bjuda på lite mer mål men ibland vill man ju att det ska se snyggt ut också :P Efter matchen och allt så var det 2 timmar till vi hade träning så då var det bara att fördriva tiden med att skjuta lite och fula runt. Sedan när vi väl hade träning så fick jag för mig att jag skulle så i mål, vilket var ganska roligt. Stod ju i mål förut men det var ju ändå en 7-8 år sedan nu (tiden går fan snabbt). Det var såklart lite ovant, men det var ändå jobbigt, skönt och otroligt viktigt var ju att mitt lag vann matchen och att jag bara släppte in 2 mål :P hehe.

Kom hem å käka lite kladdkaka efter träningen innan jag gick upp till Amanda och sov. Kom hem för ett litet tag sen, har ganska så mycket hosta känner jag men det går väl över. Ska snart iväg och jobba långkväll men man ska väl se till att äta något först. Och imorgon jobbar jag LÅNG dag/kväll och fredag dag sen blir det väl att hitta på något skoj i helgen.

Har beställt lite kläder till mig själv i form av en t-shirt och en hoodie från Ed Hardy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0