The helg

Har inte blivit någon update på någon dag för jag har haft fullt upp sen så har internet varit så segt att man inte orkat sitta så mycket vid datorn.
Jobbade i fredags och sedan så var det bara hem och packa för att åka och spela fotbollsmatch. Matchen gick riktigt jäkla illa och vi förlorade väl med typ 5-0 eller nåt sånt. Så den matchen lägger vi inte mycket tanke på.
Efter matchen drog man till Kling och lirade FIFA för fulla muggar, kom inte hem förrän vid 02:30.

Lördag så var jag iväg till Alex ett tag och kollade på innebandyfinalen, drog ner till biteline och tog en öl med kimmy, alex, gullan. Men kunde inte stanna så länge eftersom jag skulle på 30års kalas. Så det blev ut till Alnö för festen, god mat och mycket alkohol, väldigt mycket alkohol och för ett flertal spårade det ganska så mycket. Sinnes fest kan ja lova. Killen i skogen var nog den bästa :P haha
Man kom iaf hem och överlevde.

Söndag så har jag hjälpt gullan, han hade fixat ett litet sammandrag med innebandy. Så det var 12 matcher och han behövde dommare så man fick ju ställa upp då. Det var ändå ganska så kul, man har ju mycket att hämta hos honom nu kan ja lova ;)
Nu ska jag väl fixa lite käk och sen så blire kanske lite häng med alex.

Internet är iaf fixat nu också, Comhem hade stypt mitt nät pga att jag tydligen hade något spam virus som skickade ut massa emails. Men nu ska det förhoppningsvis vara fixat.

Time to duscha! TJohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0