Är inte likheten slående?

Då har man precis klivit upp, ska ta de lite lugnt. Göra sig klar för att åka iväg och jobba fika lite och sånt först. Börjar ju inte förrän 1230 så. Jobbat och stått i borta på fritids och det har gått bra tycker jag, det är relativt roligt. Men det är väl som alla jobba ibland är det roligare och ibland är det jobbigare. Men det är ju alltid kul att testa något nytt tycker jag iaf. Igår höll vi på med lite pärlplattor och det var riktigt länge sedan må jag säga. Men det var lite kul iaf :) hade dock ont i huvudet nästan hela dagen och mådde sisådär, idag känns det iaf mycket bättre. Jag skulle egentligen jobbat igår kväll också men fick ringa och ställa in det, kanske är lika bra så man får någon ledig tid.
Amanda kom förbi när hon slutade jobba så gjorde vi lite mat, kyckling med en riktigt god mögelostsås samt potatis. Nu har jag massor med matlådor i kylen så är bara att börja käka för fullt! :D
Har annars inte hänt så speciellt mycket, träning ikväll och hoppas verkligen den blir bättre än den i tisdags. Gick inge vidare må jag säga då, sedan hoppas jag att jag får min nya klubba. Hade varit kung om den kom idag faktiskt men det är jag mycket tveksam på tyvärr.
Sedan är det en kille på fritids som tycker jag är väldigt lik Henrik Zetterberg går runt och kallar mig Zetterberg hela tiden, lite roligt. Men själv vet jag inte om likheten är slående, eller vad sägs?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0