Beat dat Beat!

Måste börja med att säga att kebabpizzan var sjukt god! Den har man verkligen gjort sig förtjänt av.
Just nu sitter jag och lyssnar på DJ Pauly D - Beat dat Beat och då kan ni ju redan förstå hur matchen gick!
Vi låg under med 6-2 och halva matchen återstod och då blev det en timeout och den gav resultat för sedan kunde vi komma igen och rycka ifrån, och när klockan ringde för sista gången så hade vi vänt underläge 6-2 till en stabil säker seger 6-11. Otroligt bra jobbat och en jävla vilja att aldrig ge upp.
För min del då, gjorde 0-1 målet efter 56sek och sedan blev det en assist i mellan akten, för att sedan göra ett mål till i tredje, i PP efter 8sek. Så dagens facit blev 2mål 1ass, 3 poäng. Än så länge har det varit 5matcher och 10 poäng (men då saknas 3assist som jag inte fått =/) fördelat på 8mål 2assist. Det negativa är ju att efter första målet så gick klubban av (inte för att jag sköt såklart, men skulle fram och täcka en passning efter tekningen och han svingade på min klubba med full kraft.), så måste ju hitta en ny klubba nu då...... Gjorde ju iofs 1 mål och 1 ass med den andra men den är ändå ingen höjdare.

Nu sitter jag mest och slappar i soffan inväntar calle sen blire lite spelkväll och lite öl. Dags att slå på lite Beat dat Beat och lira lite Fifa 11!

Kommentarer
Postat av: Lusth

vad sägs om en Zone curve 1.5, kanske har en extra med mig hem nästa lördag eller söndag ;)

2011-02-19 @ 17:53:39
Postat av: Kalle

Bra Lusth , kommer du och leker med oss nån träningen med då :p

2011-02-19 @ 20:12:14
URL: http://kallek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0