Marabou Mango

Då ska vi se vad har skett, jag har ju jobbat 7-1630 två dagar i rad nu (ska även göra det imorgon) så man hinner ju inte göra så mycket. Igår var det iaf träning vilket var mycket roligt, men gick väl sådär. Ska tydligen få börja lite forward nu när det gick så bra senast, hoppas det fortsätter så bara.
Träningen slutar ju 2230 så man är ju hemma ganska sent och ska sedan duscha, så blir ju att försöka sova så snabbt som möjligt när man ska upp 6.
Mellan jobb och träning blev det att kolla lite serier, och slänga blicken mot disken jag hade (MASSOR!) men orkade fan inte. Mat var jag inte heller sugen på att fixa, så blev nån matlåda som legat i frysen en längre tid som inte alls smakade så bra.

Jobbet i sig går annars bara bra, känns som det är ganska så lugnt just nu och hoppas det fortsätter så. Allt flyter på bra, hade varit skönt att få vara ledig någon dag faktiskt. Få en riktig jäkla sovmorgon, det är egentligen det jag behöver. Sova ut lite.... Man KANSKE ska försöka att komma i säng lite tidigare idag.
Har iaf diskat lite när jag kom hem så nu är det ur världen, ska bara orka fixa mat också..... Får se när man orkar göra det, vet inte riktigt vad det blir heller.

Köpte för övrigt en Marabou Mango idag, riktigt god var den.... Fin fräsch smak. Rekommenderas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0