Stort grattis och en massa annat!

Igår var det ju världens jävla oväder, blåste ju som satan och snöade och uscha! Skulle behövt skidglasögon för att se nåt när jag var påväg till träningen. Sedan när den var slut å man skulle hem så satt det fast bilar i varje backe! Och imorse när man klev upp så kom man nästan inte ut genom dörren var så mycket snö, och så fick man hjälpa Amanda att skotta fram hennes bil. Sedan hade ju såklart låset på dörren fryst så man kunde inte låsa, men efter mycket om och men så gick det.
Åkte iväg till tandläkaren och lagade ett hål för att sedan ta mig hem igen, och nu gick ju dörren såklart inte att öppna, fick knappt in nyckeln. Tur att jag fick låna tändare av grannen så jag kunde elda låset och nyckeln lite.
Var hemma och kollade lite serier, spelade lite FIFA, tog det mest lugnt innan det var dags att åka och jobba.
Och när jag skulle låsa dörren så var det såklart omöjligt att få in nyckeln i låset, hämtade en tändare och började elda igen och efter ett tag så funkade det.
Jobbet gick bra, vi körde fast med bilen 1 gång bara :P och sedan när jag kom hem igen och skulle kliva in genom dörren så var ju såklart låset fryset igen, tur jag hade tagit med mig tändaren så var bara elda ett tag igen tills det gick vägen. Imorgon är det jobb 12:30-21:30 så blir väl att sova lite senare, tänkte kolla någon period på Colorado matchen, Foppa ska ju göra comeback så man måste ju se lite! :P

Annars har jag precis sett Cyrus en film som jag hade ganska höga förhoppningar på, som jag trodde skulle vara mycket rolig eftersom John C. Reily och Jonah Hill var med men den var inte så super rolig som jag hade trott. Handlar om en kille som har skiljt sig och är på botten och sedan träffar han en tjej på en fest som han faller för direkt och hon för honom. Det enda "problemet" är att hon har ett barn som fortfarande bor hemma och är 21 och älskar sin mamma........ Vilket gör det hela lite svårt.
Filmen har fått 6.6/10 på IMDB, men jag vet inte riktigt. Med tanke på dom förväntningarna jag hade, och eftersom jag hade tydligen fel sorts förväntningar trodde ju det skulle vara mer komedi så blir inte betyget så värst bra. Fersar...... 4/10.

I övrig notis vill jag säga GRATTIS till Patrik Karlsson (tränare KBK) och frugan till eran lilla dotter som ni har fått :) Stort Grattis, förväntar mig ändå att du är på matchen på söndag ;)
Sedan kan man lägga till att nu när barnet har kommit har jag fått 50% tjänst på fritidset så jobbar mån-fre 12:30-16:30 i fyra veckor. Sedan får vi se hur det kommer att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0