Tacka vet jag killar...

Då är veckan igång igen och det är jobb för fulla muggar jobbar måndag-lördag sen är det match på söndag och sen jobb igen. Så fullt upp kan man säga, igår var jag och kollade efter en ny innebandyklubba då min gick av på matchen senast. Tyvärr så hade dom ju ingen inne av det jag skulle ha så får vänta till beställningen kommer i slutet på veckan. Hade ju varit skönt att få träna med den lite innan match men....
Blev bjuden på en god soppa hos Amanda igår av Sara, smakade mycket bra. Hennes egna special soppa med pumpa, morötter, lök och grejer i.
På kvällen var det träning men var inte med och simmade utan körde gym istället, ett sår på benet som gör att det kanske inte är så bra att bada precis.

Sedan blir jag ju irriterad på en sak, förra veckan ringde jag till kommunal för att gå med i a-kassan. Hon jag pratade med skulle skicka ut papper och allt, det skulle komma på torsdag/fredag men kom det något? nej.
Så var irriterad och ringde för ett tag sen, fick prata med en kille som fixade allt direkt på plats och skulle bara skicka ett papper som han sa jag skulle ha imorgon eller torsdag. Fan killar kan asså! Killar fixar ju iaf saker direkt, istället för att skjuta på det så att det glöms bort! Jäkla tjejer asså (inte alla men vissa).

Ja vad mer kan man skriva, blev ju lite öl och tvspel i lördags iaf som var mycket trevligt. Söndag blev slapp men så hade man ju såklart jobb på kvällen vilket man inte alls var sugen på. Men det är bara bita ihop och jobba... Och nu fortsätter jobbandet. Hade varit grymt skönt att vara ledig mer än 1 dag i rad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0