The hearts day yes

Igår var det dags för match igen och för motståndet denna gång stod serie ettan Sundsvall City som inte har förlorat en enda match. Och inte skulle dom förlora denna match heller, City vann med 12-6 och det var väl aldrig riktigt match. Det som jag kan glädja mig åt är ju att jag fick spela forward denna match och det resulterade i fyra (4) mål så det var ju tråkigt att vi inte fick vinna då. Men 4 mål i en match har jag aldrig gjort, tror två var det mesta förut. Men mål är ju alltid kul att göra, fattades bara att vi skulle vinna. Spelat 4 matcher, 6mål 1ass än så länge.

Efter matchen åkte vi till Amanda käkade lite lunch och åkte hem, hon till sig å jag till mig fixade  och donade lite. Sedan så blev det att gå på Stekhuset och äta middag, jag har alltid gått förbi där och sagt att där vill jag äta så det var dags nu. Och det var gott, men det är såklart dyrt :P Inget man gör allt för ofta. Eftersom båda jobbar idag på hjärte dagen så blev det att fira den lite igår istället. Sen blev det hem till henne och ta det lugnt med lite mys och matsmältning.

Idag blir det jobb och jobb och jobb, så inte så mycket att snacka om. Läste på aftonbladet att Danny var ledsen för att folk hackar på att hans låt är ett plagiat. Tycker inte dom låter speciellt lika, skulle väl vara refrängen som påminner om varandra men annars är ju låtarna inte så lika. Kunde inte hitta Dannys låt någonstans men här är den andra iaf

Myla Vox - El Club

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0