Victory Anthem

Idag var det jobb igen blev ute i Ljustadalen på fritids, tur man hade bra kläder med sig för det blev en lång promenad kan jag lova. Annars så var bussen dit 20min sen så blev ju såklart lite sen. Var nere och köpte nya pelotter till mina inlägg idag också (avlastning för trampdynorna under foten, pga mina benhinneproblem.), sedan införskaffades även lite öl ifall det skulle bli att man vinner den viktiga matchen mot Fränsta imorgon (men dom går nog ner i vilket fall...)
Kom hem och la mig i soffan kollade lite Robot Chicken, somnade till, innan det var dags att gå upp till Amanda för lite middag med hon och kusin Sara. Blev pasta med kött vilket var mycket gott. Sedan hade dom lite förfest, en öl och något glas vin, sådär social dricka något. Så var vi där ett gäng och lyssna på musik och snacka och sedan drog dom ner till krogen och jag hem till mig.

Nu sitter jag här och lyssnar på lite DJ Pauly D - Beat dat Beat a.k.a Washington Capitals unofficial victory anthem. Tagga igång lite redan nu för imorgon, och får hoppas att efter matchen får man dra igång denna låten också! KBK's unofficial victory anthem. Blir forward imorgon och jag hoppas att det blir liknande resultat i målprotokollet som senaste matchen dock med skiljda slutsiffror. Vårat PP känns också mycket bra faktiskt, många varianter som förhoppningsvis kan skapa några mål om vi nu får chansen att spela så. Har sett bra ut i veckan så jag hoppas att vi kan ta och vinna denna oerhört viktiga match.

Nu blir det lite Fifa 11, TROR jag.... Eller så blir det bara att sova istället...... Det återstår att se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0