Who's my bitch....

I fredags så var det jobb på fritids var ganska så lugnt, blev en hel del inne i gympahallen där vi spelade lite innebandy och fotboll. När jag sluta for jag och Amanda och handlade innan vi åkte och gjorde mat hos mig, blev fläskfile inlindad i smördeg och lite fetaost i fläskfilen, till det blev det champinjoner + purjolök och en god tzatziki och lite sallad. Man blev sjukt mätt iaf, kändes som man skulle spricka. Så vilade magarna lite innan det blev till att slå igång en film och äta lite morötter/gurka/parika och dipp, mycket gott och riktigt svälld mage fick man.

Vi såg Worlds greatest dad som inte alls var speciellt bra, rekommenderas inte!
Efter det så var man lagom trött men började se en till film, skräck, men vi orkade inte slutföra den. Dock hade den potential så måste se klart den någon gång, kan ha varit bra, kändes bra till en början iaf. Blev sova som var riktigt skönt och så vakna man vid 11 och drog sig lite innan man klev upp, fikade och så blev det att lira lite NHL11.
Vid 15 så kom Persson och plocka upp för att åka och titta på innebandy, City vs Fränsta, och efter den matchen så visar det sig att nu har vi allt i egna händer om vi ska komma före fränsta eller inte.
Efter matchen for vi till MAX och käkade, dom hade något nytt mål där för tillfället som var gott och mycket mätt blev man efter det.
Sedan for vi till mig för att ha lite tvspelskväll, blev först lite NHL där Mr Coach Persson inte hade mycket till chans ;) när han var trött på att få stryk så bytte vi till FIFA och där gick det bättre för han, blev väl typ 4 matcher som gick till straffar och en match som jag vann efter förlägning. Mr Coach Persson vann 2 matcher tror jag det var. Så resultatet av spelkvällen var väl........... Persson you just got served, big time ;).

Nu hade jag tänkt gå och sova så man känner sig taggad för match imorgon, lite nervös är man redan, lär väl bli värre senare. Måste fixa klubban också vet inte om jag ska bara byta blad eller vinkla det nya återstår att se. Mycket mål och poäng hoppas jag att de blir, och en säker seger. Ryktades om att Vattjom inte hade speciellt mycket folk, så vi får väl se hur det kommer att utspela sig. Men vi går för seger, och vi tänker göra det med största möjliga marginal!

Ha en bra fortsättning på helgen, eller en bra sista dag iaf. Måndag börjar jobbandet igen........... Det var ju skönt med ledighet så länge de vara. Puss å kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0