Biff? Nej kebab!

Idag var det jobb igen, gick prima. Var lite trött till en början men det gick över snabbt och dagen flöt på bra. Blev upphämtad av Amanda sedan for vi å handlade lite för att laga lite mat, eller hon lagade den goda maten. Specialbiffar al Amanda, riktigt smarrigt var det.
Sa även upp mitt TV abonemang idag eftersom jag inte tittar speciellt mycket pådet, dock har jag ändå 8 månader bindningstid kvar. Höjde hastigheten på internet lite också så det flyter på bättre, men det börjar gälla imorgon.

Ikväll blir det annars lugnt, tänkte kolla lite på Uppdrag grandsking då det är från RPK där jag har jobbat, så kommer nog bli intressant. Är från den avdelningen jag varit på så. Men samma tid så är det ju det där Sveriges mästerkock då en kompis mamma är med så det får man kolla på sedan också.


Nu blire hänga å svänga
hare hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0