B&J

Tack Robban för vykortet,
du får hälsa tillbaka till dom där 2 som hälsade till mig om du träffar dom igen ;) hehe!

Sköt om dig kozing. GTL

Då var man åter på jobbet och ny inskolning och det gick fin fint, var mycket bra och trevligt. Har haft muskelvärk i axeln hela dagen också, riktigt oskönt var det, lite öm fortfarande. Vet inte hur det kom, det bara kom. Sedan måste det ju fan va nåt fel på min näsa för ibland börjar jag bara blöda utan anledning, även när jag inte petar mig i näsan :P hehe. Men det är lite irriterande när det börjar droppa blod bara sådär. Man kanske är stressad eller något annat :/ Det går väll över, annars får man väll kolla upp det om det skulle fortsätta.
Kom hem för ett litet tag sedan var tvungen att handla lite först. Blev en Ben & Jerrys bland annat, hittade en så jäkla god smak asså! Mmmm.

I helgen har det varit ganska lugnt, chillat å så. Blev bio igår med Manda såg The Tourist med Depp och Angelina, men den var inte så speciellt bra faktiskt. Hade trott att den skulle vara bättre än den var men ne, det var för mycket kärlek och för lite av allt annat för min smak, är väll något för tjejerna detta kanske. 4/10 Fersar blire av mig. Blev innebandymatch också om jag inte redan skrivit det, förlust blev det med 5-4 gick väll ändå sådär för mig, var skönt att få spela match å röra lite på sig igen. Gjorde iaf 1 poäng men hade chans att göra fler vilket jag borde ha gjort. Men men, får bli bättre till helgen som kommer istället!
Har fixat hemma massa snowboard filmer och fan va taggad man blir på att åka, och nu när det börjar bli så härligt väder, såg nyss att det var +2.1 lite för varmt för att snön bli så tung när man ska åka men det är ju skönt att jobba när det inte är så kallt iaf :) Hoppas det blir något åkande i veckan.

I torsdags gick även min hårddisk sönder, bärbar hårddisk, men lite våld brukar ju lösa det mesta. Slog den lite i backen och efter x antal gånger så började den fungera igen. Men eftersom jag har så jäkla mycket på den, saker jag inte vill förlora och det känns som denna lösningen inte kommer vara långvarig då min HDD lever på övertid om man säger så. Så beställde jag en ny 1TB från webhallen på kvällen på torsdagen. Och då tycker man ju att dom ska skicka den tidigt på fredagen vilket dom också gjorde och att den borde komma på måndagen............. MEN, var tror ni att den har fastnat då? Jo det ska jag säga ÅNGE(!) såklart! Var annars? Dom skulle ju lägga ner den där terminalen, men min fråga är när fan tänkte dom göra det då? Gör det illa kvickt, börjar bli riktigt less på Ånge när man måste vänta 1 extra dag hela tiden!!

Nu ska jag ta och diska lite och sedan käka lite B&J kolla nån snowboardfilm och sedan börja med maten och sen är det träning ikväll (simning) och sen sova och jobba kväll imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0