Det känns bra nu tycker jag.....

Idag hade jag sista inskolnings dagen i Nacksta, kväll. Men det var en som var sjuk så fick gå ut och köra själv men det gick ju strålande ändå. Är man bra så är man ju liksom. Fick även min nya hårddisk idag så har suttit och fört över allt från den gamla men det tar en jävla tid då det är en hel del som ska föras över. Håller på ännu sen är det vissa saker som blivit skadade och inte går att föra över dock, men det får jag fixa sedan.
Nu sitter jag å tar de lugnt, tankar hem lite serier och så. Kollar lite snowboard film och man blir ju så jääävla sugen, ska ta och åka med Hampus när vi nu har tid, nästa vecka kanske.

Nu har man inskolat sig på 3 ställen inom hemtjänsten så nu borde man ju faktiskt kunna få jobba tycker jag. Chefen på RPK där jag hade min praktik ringde idag också och ville jag skulle skola in mig så dit ska jag och skola in mig två dagar nästa vecka så får hoppas man får jobba lite där också sen.
Och så fick jag ett samtal från min innebandytränare som jobbar deltid på skolan ute i Ljustadalen och han ska vara pappaledig i 4 veckor och då behöver dom någon istället för han och då la han fram mig som förslag så man får väll hoppas att man får det också, vore riktigt nice att få in en fot där med. Är ju en bit bort men det är ju tur att de går bussar. Så som det känns just nu så kommer ju jobben till en hela tiden. Så tack så mycket! Bara vänta och se vad som händer, hoppas på det bästa iaf!

Hmm, vad mer kan man skriva, imorgon är jag ledig och på torsdag sen jobb på fredag. Får väll se om man får något pass innan dess. Borde ju generera i jobb detta iaf. Igår hade vi siming som träning och fan va de är jobbigt, var ju sååååå långe sedan man simmade, vet fan itne hur man gör kommer ju inte framåt tycker jag :p tog som fan på benhinnorna också eftersom det var ovana rörelser, men det stärker dom och ska vara bra så. Och till helgen är det match mot Fränsta dags för en vinst!

Håller även på att meka ihop en playlist som man kan ha när man åker bräda, den hittar ni här:  Snowboard
Och några av låtarna som är med är:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0