En ängel!

Tack så så så mycket amanda :) Först kommer du med bröd å grejer så vi kan fika sedan skjutsar du mig till jobbet. När jag kommer hem från jobbet så har du diskat, städat, röjt, fixat matlådor och bakat kladdkaka. Finns det någon mer perfekt människa? Tack så mycket, du betyder väldigt mycket! <3

Det var skönt med en lugn och bra kväll ikväll eftersom igår hade jag deladtur och det var kaos!! Hade så sjuuukt stressigt och allt hände fan mig, folk som trilla hjälp som aldrig kom och massa strul! Så gårdagen var den jobbigaste jag haft i hela mitt liv! Så skönt med lite lugn, och imorgon är jag ledig tro de eller ej. Dock jobb igen på onsdag sen ledig nån dag igen har ja för mig :P

I lördags var det ju innebandymatch som vi vann och jag fick stå för 1+1 (mål+ass) och igår var det fotbollsmatch, utan träning och utan att ha röRt en sån stor boll på länge så var det dags för nästan 90min spel. Gick helt okej, började på topp och sedan mittfält, men kändes bra. Matchen vann vi med 4-0 ett styrkebesked :)
Måste köpa nya skor känner jag, dom jag har är inge vidare alltså, så måste investera i det.

Nu blire slappa, lite serie, käk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0