En fullt upp dag

Vaknade hos Manda och fick frukost på sängen, myspys. Tackar ska du ha.
Sprang sedan hem en snabbis och bytte om för att åka ut till Ljustadalen på intervju, dock blev det köra lite vilse först innan vi hittade rätt. Gick in och kollade runt och snackade en del, osv osv. Gick fint, ska dit och jobba på fredag och se hur det är och sedan ska vi se om det blir 50% i några veckor. Nackdelen är att man endast jobbar 4-5 timmar, så måste ju fylla på med annat. Ska ha extra hand om en med ADHD så det lär väll gå fint.
När jag var klar där så tog ja bussen in till stan och gick till polisstationen och fixade nå papper man skulle ha från brottsregistret. Sedan blev det gym körde ett mixat pass av lite allt möjligt.

Efter det skulle jag gå till blå kiosken och köpa lite kinamat men när jag gick genom stan så blev jag tvungen och kika in på Palt lite kvickt och där hade dom fått en massa nytt snyggt! Slutade med att jag köpte ett linne och en skjorta. Hade även fått in massa nya snygga byxor från Humör som jag blev sugen på men fick räcka med att man gjorde av med nån tusenlapp. Gick in snabbt på Åhlens och köpte galjar som jag behöver eftersom jag har några skjortor nu ändå. Måste börja använda dom också :D
Sen blev det blå kiosken, friterad bläckfisk och ris.

Efter maten så var det dags att jobba hemtjänsten i nacksta och har kommit hem för ett litet tag sen. Så nu äre bara lugnt. Funderar på att steka nån burkare och kolla nån film. Man är ju ledig imorgon! :D
Ska nog kanske försöka ta mig ner på nån trafikskola och kolla priser och prata lite, börjar som va dags för det där förbenade körkortet.




Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0