Mamma: Atleten

Min mamma är super! Världens gulligaste, tack för brevet atleten ;) Sköt om dig och ha det så bra! Kramar och pussar.

Idag var det första dagen på förskolan och det gick helt okej, var inte så många barn som dom först hade trott så var skönt med en lugn start. Man blev ju snabbt poppis bland tjejerna men det är ju som vanligt så man är ju van. Men det var kul :)
Sedan var det direkt att åka till nästa jobb och ta hand om dom äldre istället. Och det var en sjukt stressande kväll när man låg efter hela tiden nästan och allt var bara emot en kändes det som. Men det slutade bra och nu är man nöjd. Super lång jobb dag måste jag säga.

Nu ska jag äta mat! VAr måååånga timmar sedan jag åt något, sedan upp till amanda en sväng och säga hej.
Dusch + mat på schemat först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0