Movies Movies .... Movies

Igår var det bara bakis chill dag hos Stefan, vi såg jävla massa filmer.
Jag och Amanda fixa lite chips å dricka så kom vi till stefan och såg först Dinner for Smucks, riktigt bra var den. Lite pinsam, eller väldigt pinsam i vissa ögonblick men rolig film vare.
Sedan blev det Hottub Timemachine som var helt okej den med, efter det var ju klockan typ 19 och vi hade inte ätit något alls så blev MAX och fixa krubb, sedan tillbaka och fortsätta med filmtittandet. Blev både Scary Movie 1&2 och sedan efter dom blev det lite Romeo & Julia, innan det blev dags att gå hem och sova. Fan va dagen gick snabbt iaf, men blir väll så.

Nyår var väll bara fint, med middag och trevligt folk. Sedan blev det åka till Teg och vara där. Mycket trevligt folk där med. Tyvärr är det lite luckor här och där, blev ju ändå väääldigt mycket sprit som intogs (1,7 liter minst).
Så man mådde ju som man förtjäna, men var bättre än jag trodde ändå. Men kommer ju inte ihåg allt dock men men. Sov riktigt gott iaf :P Fick sprita lite på tolvslaget också! Det viktigaste.

Nu äre bara deg deg deg, sen går bussen till Umeå 20:40 och innan det ska man hinna med en hel del. Så det är dags att ta sig i kragen och sätta igång strax då. Men känner mig så sjukt slö, vill bara krypa ut ur mitt skinn. Känner mig instängd, svårt att förklara men men..

God fortsättning på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0