Mycket trevligt..

Igår var det jobb, skönt med en halvdag som var ganska så lugn. Hade några duschar men annars så vare cake. For på Hemköp och inhandlade lite gotta för tänkte laga någon god mat till mig och amanda. Så hade lite myskväll med film och god mat + dryck. Och Napoleon Dynamite måste ju dom flesta ha sett, vilket inte amanda trodde, men så var ju fallet ;)

Idag var det match mot Vattjom en måste match och den tog vi vara på och kunde vinna med 8-1 fick göra 1 mål så det var ju skönt. Super skott efter backen mellan benen på målvakten, fan så mycket bättre att skjute efter marken än högt. Trodde även att jag skulle få någon assist men tydligen inte så det var ju lite tråkigt men men.

Nu ska jag göra lite käk och bara ta de lugnt, kanske kolla en film eller så om man orkar. Känner mig lite sömnig och sliten, skönt att vara ledig imorgon måste jag säga. Sen är det fullt upp med jobb till veckan.
Ska på intervju på förskola också på tisdag innan jag ska jobba, får se om jag får det jobbet vore lite kul att varijera eftersom man jobbat med äldre nu och testa på småttingar istället lite :D Fin brytning liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0