Rätt lön nu!

Fick betygen igår och var och lämnade in dom idag så att man får rätt lön, och tydligen så lämnade jag in dom i tid så kommer få rätt lön för december också vilket är bra. Träning var det igår också som gick sådär, var så trött och slut i huvudet att jag kände mig matt. Var och käkade hemma hos Amanda med familj bjöds på riktigt gott kött med pommes och sallad. Sedan efter det blev det ost och vin för dom som ville ha det. Lyckades även glömma mina handskar på bussen när jag skulle kliva av men ringde idag och dom fanns kvar så jag fick tillbaka dom! Tur var väll det för dom är så varma och sköna.
Handlat lite på stan idag också, confort "kallingar" for athletes, sitter med dom på just nu och dom är fan riktigt sköna, vädrar och paketet känns fritt :P kommer ju vara kanon sedan när man spelar.

Håller på att göra lite burgare just nu och sedan tänkte jag fortsätta att kolla på 24-7.Penguins-Capitals.Road.to.the.NHL.Winter.Classic. väldigt intressant är det, 4 avsnitt 1timme långa. Mycket mycket intressant och roligt speciellt om man gillar hockey så :)

Imorgon är det delad tur som gäller, och på rasten blir det kanske att åka på gymmet med Jens eftersom han också fått kort på Helex, kan ju va smart att umgås med en person som man haft som barndomsvän och har funnits där hela livet, sen bor man i samma stad.... Lika bra och nyttja det kan ju tyckas :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sköt om dig och hälsa Jensa!



/P

2011-01-14 @ 13:30:21
Postat av: mor

Ha det fint

2011-01-18 @ 08:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0