Repad skiva....

Jag kollade på filmen Ali igår med Will Smith en film som på imdb fått 6.6/10 som handlar om just boxaren Muhammad Ali som var mycket bra måste jag säga. Så av mig blir det 7.5/10 Fersar.
Jag var med Hampus igår för första gången på länge, vi hyrde en film på hemmakväll en skräckis säklart, blev Splinter som inte var så jäkla bra. Man hann ju knappt se monstret för att det klipptes så snabbt och kameran var all over the place vilket var tråkigt. Men speciellt bra var den inte, som vanligt när vi hyr nån skräck...
Vi köpte även massa godis, chips, ostbågar, dipp, dricka.. Vi var super laddade och började kolla på filmen och precis när det skulle börja hända något awsome då börjar de hacka å kan inte läsa skivan, så vi spolar förbi de och det funkar bra, missade nån liten minut bara så. Sen när vi kom lite längre in i filmen och det skulle precis hända något awsome då händer samma sak igen!! Vi testar köra skivan i datorn eftersom vi först körde via xboxen, såg att de var lite repor under skivan, men samma sak händer via datorn på samma ställen. Så blir less och laddar ner filmen så ser vi hela samt de vi missade.

Så om ett tag ska jag ner på hemmakväll och begära pengarna tillbaka! Skit film, hoppas fan att jag får dom tillbaka annars äre bojkott på det där stället.

Ska snart iväg och åka bräda med amanda och jenny (syster) i nolby. Känner mig sugen, och lika bra att passa på när man kan liksom, hoppa och Trixxa lite.

Igår på matchen skulle jag tydligen ha haft 2 assists också som jag inte fick, så det känns ju lite tråkigt att man bara fick 1 poäng istället för 3. Men men, thats life.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0